27.9.2012

Arpajaispalkinto

Mikähän siinäkin on, että minulla ei ole koskaan aikaa mihinkään ja kavereilla sitä riittää aina kaikkeen mahdolliseen? Lahjaksi menevä villatakki on ollut pikkuisen vastatuulessa, kun pikkulasten kokoja nyt vain on aivan mahdotonta arvioida. Tällä kertaa vihdoin pitäisi olla oikean kokoista puikoilla, mutta aika näyttää...

Koska luennoilla ei ihan määrättömästi voi neuloa (kyllä, annoin pahalle pikkusormen ja nykyään kuuntelusta ei tule mitään ilman puikkoja!), niin valmista ei meinaa tulla millään. Näytellään siis kuvaa siitä, mitä posti toi minulle viime viikolla. Kaheleitten syyskuun kertaheittoarpajaisissa sain Mertsulta huopatyökirjan ja villaa! Märkähuovuttanut olen viimeksi viitosluokalla, joten kirja on kiinnostava tekniikkapankki. Kirjan afrikkalaiset  paksut rannekorut näyttivät kivoilta, riittäisiköhän tuo villa yhteen sellaiseen...? Koska itse arvoin menemään pari kerää puhuttelematonta mohairlankaa, niin minä kyllä ehdottomasti voitin tässä vaihtokaupassa!

1 kommentti:

Mci kirjoitti...

Minä vietin kerran vuoden yliopiston penkeillä ja kadun syvästi, etten käyttänyt sitäkin aikaa neuloen ;) (En kehdannut, kun ei kerta kukaan muukaan... Höh.)